PROGRAM TROSKLIWA PIELĘGNACJA Troskliwa Pielęgnacja to jedyny
taki program dla położnych
rodzinnych i środowiskowych
w Polsce
PRZYSTĄP lub ZALOGUJ SIĘ
Strona główna > Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdzie Pani odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z działaniem serwisu.

DZIAŁANIE PROGRAMU
1. Jak można przystąpić do programu „Troskliwa Pielęgnacja”?
Do programu można przystąpić na dwa sposoby:
  1. można zgłosić chęć przystąpienia do programu pod numerem infolinii 801 355 902. Pod wskazany w rozmowie adres wyślemy ankietę rekrutacyjną, którą należy wypełnić i odesłać na podany adres zwrotny.
  2. można zarejestrować się poprzez stronę internetową http:/troskliwapielegnacja.pl wchodząc w opcję Przystąp i podając wymagane dane.
Zwiń
2. Na czym polega program Troskliwa Pielęgnacja?
Program Troskliwa Pielęgnacja wspiera Położne środowiskowe/rodzinne w codziennej pracy, pomagając lepiej edukować rodziców w prawidłowej pielęgnacji dziecka. Specjalnie na potrzeby programu tworzone są materiały informacyjne i instruktażowe, zarówno dla mam, jak i dla Położnych, zawierającą niezbędną wiedzę, zaprezentowaną w profesjonalny, a jednocześnie przystępny sposób.
Zwiń
3. Do kogo skierowany jest program Troskliwa Pielęgnacja?
Program Troskliwa Pielęgnacja został stworzony specjalnie dla Położnych środowiskowych/rodzinnych, które chcą  skorzystać z profesjonalnego wsparcia w swojej pracy, aby móc jeszcze lepiej realizować jej zadania i wyzwania. 
Zwiń
4. Czy każda położna może przystąpić do programu?
Do programu Troskliwa Pielęgnacja mogą przystąpić tylko położne środowiskowe lub rodzinne zatrudnione bądź prowadzące własną działalność na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Zwiń
5. Kiedy można się spodziewać następnej przesyłki?
Przesyłki wysyłane są 5 razy w roku w następujących miesiącach: luty, kwiecień, czerwiec, wrzesień, grudzień.
Zwiń
6. Dlaczego w przesyłce nie było prezentu?
W takiej sytuacji należy skontaktować się z infolinią pod numer telefonu 801 355 902. Jedną z przyczyn jest dostarczenie wypełnionych ankiet po określonym terminie. W takim wypadku dane ankiety zostaną przypisane do następnej przesyłki, także prezent nie przepada. W pozostałe przypadkach obsługa programu wyjaśni przyczynę braku.
Zwiń
7. Czy można zamówić fartuch?
Akcja wymiany fartuchów jest przeprowadzana raz na kilka lat. Fartuchy na bieżąco otrzymują tylko nowe Położne przystępujące do programu. Rozmiar fartuszka sprawdzisz i zaktualizujesz w dziale Moje Konto po zalogowaniu. Nowe położne określają rozmiar fartuszka podczas wypełniania ankiety rejestracyjnej.
Zwiń
8. Czy można zamówić większą liczbę pakietów?
Możliwe jest zamówienie jednego rodzaju pakietu, którego szczegóły znajdzie Pani na stronie Materiały po przejściu do procedury zamawiania. Znajduje się w nim po 10 sztuk danego rodzaju materiałów, poza broszura Nutri Sensitive, której znajdzie Pani 5 sztuk.

Jednorazowo przyjmowane jest jedno zamówienie. Kolejne będzie mogła Pani złożyć w systemie po zrealizowaniu poprzedniego.
Zwiń
DZIAŁANIE SERWISU
1. Rejestracja i dostęp do Serwisu
  1. Jak przebiega rejestracja?

    Aby korzystać z Serwisu należy zarejestrować się w Serwisie.

    Program Troskliwa Pielęgnacja skierowany jest do profesjonalnych Położnych środowiskowych i rodzinnych. Dlatego też opcja zarejestrowania się w Serwisie jest możliwa tylko i wyłącznie dla zweryfikowanych Położnych.

    Użytkowniczkami Serwisu mogą zostać:
    1. Położne, które aktualnie już są Uczestniczkami Programu i otrzymują przesyłki w ramach Programu Troskliwa Pielęgnacja.
      • Podczas rejestracji wypełniają one podstawowe dane wraz z numerem przyznanym jako identyfikujący jej udział w Programie.
      • Jeśli Położna nie pamięta swojego numeru w Programie proszona jest o podanie większej ilości danych ułatwiających ich identyfikację
    2. Położne, które dopiero zamierzają przystąpić do Programu
      • Położne, które chcą przystąpić do Programu przystępując jednocześnie do Serwisu wypełniają formularz rejestracyjny.

    Po rejestracji w Serwisie otrzyma Pani wiadomość e-mail, w której zostanie Pani poproszona o kliknięcie linka potwierdzającego rejestrację.

    Następnie na Pani adres e-mail przyjdzie hasło tymczasowe, za pomocą którego możliwe będzie zalogowanie w Serwisie.

    Po pierwszym zalogowaniu zostanie Pani poproszona o zmianę hasła tymczasowego na swoje własne oraz o wypełnienie Ankiety Startowej z prośbą o ocenę w systemie punktowym znanych Pani marek kosmetyków dla dzieci. Jednorazowe wypełnienie Ankiety Startowej odblokuje dostęp do całości treści Serwisu.

  2. Jak się zalogować?

    Aby zalogować się pierwszy raz w Serwisie należy skorzystać z przesłanego na adres e-mail hasła tymczasowego, a następnie zmienić je po zalogowaniu na swoje własne.

    Kolejne logowania do Serwisu odbywają się poprzez kliknięcie przycisku Zaloguj w prawym górnym rogu Serwisu.

    Logowanie odbywa się przez podanie adresu e-mail zarejestrowanego w Programie oraz hasła użytkowniczki, nadanego przez nią przy pierwszym logowaniu.

    Jeśli nie pamięta Pani hasła do Serwisu, prosimy kliknąć na link Zapomniałam hasła znajdujący się poniżej pola logowania. Następnie otrzyma Pani wiadomość e-mail, dzięki której będzie Pani mogła zmienić hasło na nowe.
Zwiń
2. Moje dane
  1. Jakie moje dane są potrzebne do korzystania z Serwisu?

    Korzystanie z Serwisu jest równorzędne z uczestnictwem w Programie Troskliwa Pielęgnacja.
    Dlatego też w celach identyfikacji zawodowych Położnych niezbędne jest udzielenie informacji o danych teleadresowych, stażu i miejscu pracy, miejscu na jakie wysyłane mają być Przesyłki.
    Dodatkowo jeśli zechce Pani w przyszłości dołączyć do planowanej Bazy Położnych, może Pani w czasie rejestracji wypełnić pola opisujące Twój rejon pracy. Dzięki temu po utworzeniu bazy Położnych zrzeszonych w Programie mamy będą mogły łatwiej znaleźć Panią jako rekomendowaną przez Nivea Baby profesjonalną Położną.

  2. Jak edytować moje dane?

    Edycja danych jest możliwa po kliknięciu linka Moje Konto w prawym górnym rogu Serwisu.
    Następnie może Pani wejść w zakładkę Dane konta, gdzie możliwa jest edycja hasła oraz edycja danych szczegółowych, gdzie zamieszczone są dane osobiste i teleadresowe.
Zwiń
3. Czy mogę usunąć swoje konto w Serwisie?
Tak, jest to możliwe.
W przypadku gdy chce Pani usunąć konto w serwisie Troskliwa Pielęgnacja, prosimy o wysłanie e-maila na adres info@troskliwapielegnacja.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie Kontakt.

W treści listu prosimy o:
  • zamieszczenie oświadczenia: "Proszę o usunięcie mojego konta użytkownika w serwisie Troskliwa Pielęgnacja".
  • wskazanie swojego imienia i nazwiska
  • wskazanie swojego adresu pocztowego
  • wskazanie swojego numeru w Programie (sprawdzić może go Pani w zakładce Moje konto>Dane konta)

Usunięcie konta w serwisie jest równoznaczne z rezygnacją udziału w Programie Troskliwa Pielęgnacja.

Wraz z usunięciem konta a tym samym rezygnacją z udziału w Programie uczestniczka traci prawo do otrzymywania paczek z materiałami dla położnej i mamy.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Infolinią
Zwiń
ZAWARTOŚĆ SERWISU
1. Jakie treści znajdę w Serwisie?
Serwis Troskliwa Pielęgnacja zawiera ekskluzywne materiały merytoryczne przydane dla wszystkich zawodowych Położnych środowiskowych i rodzinnych w czasie codziennej pracy.

Serwis zawiera treści adaptowane z magazynu Położnej Środowiskowej i Rodzinnej dostarczonego cyklicznie pocztą do Położnych zrzeszonych w Programie.

Umożliwia przeszukiwanie bazy wiedzy, edycję danych Położnej zrzeszonych w Programie oraz zamawianie materiałów dla Położnych i dla mam.

Możliwy jest także kontakt z redakcją i komentowanie artykułów oraz wysyłka listów do redakcji.
Zwiń
PRZESZUKIWANIE ZASOBÓW SERWISU
1. Jak znaleźć artykuł na interesujący mnie temat?
Możesz znaleźć artykuł na interesujący Cię temat na kilka sposobów:

  1. skorzystać z wyszukiwarki ogólnej w Serwisie, znajdującej się w prawej górnej części Serwisu
  2. skorzystać z wyszukiwarki zaawansowanej, klikając na link „wyszukiwanie zaawansowane” poniżej wyszukiwarki ogólnej
  3. znaleźć powiązane artykuły pod wybranymi artykułami podczas przeglądania treści Serwisu
  4. podczas przeglądania artykułu z najnowszego numeru możesz przejść do archiwalnych artykułów , przejrzeć ich listę i wybrać dowolny inny artykuł
Zwiń
2. Według jakich kryteriów mogę przeszukiwać Serwis?
Serwis można przeszukiwać za pomocą wyszukiwarki ogólnej z użyciem słów kluczowych i wyszukiwarki zaawansowanej.

Masz możliwość przeszukania całego Serwisu, a także szukania według treści Magazynu:

  • Słowa kluczowego
  • Działu
  • Autora
  • Numeru
Zwiń
3. Jak mogę znaleźć powiązany z czytanym artykuł?
Proponowane powiązane artykuły znajdzie Pani pod czytanym właśnie tekstem. Powiązane artykuły może Pani znaleźć także szukając artykułów w wyszukiwarce ogólnej i zaawansowanej.

Może również Pani znaleźć je korzystając z tagów – słów kluczowych, jakimi oznakowane są artykuły.

Ponadto w dziale Ważny temat powiązane artykuły znajdują obok głównego okna, w którym przewijają się teksty z najnowszego numeru.
Zwiń
4. Jak przeszukiwać Magazyn?
Archiwalne magazyny można przeszukiwać korzystając z wyszukiwarki zaawansowanej w Serwisie. Dzięki niej przeszukasz bazę według numerów, autorów, słów kluczowych i działów.
Zwiń
KOMENTOWANIE I KONTAKT Z REDAKCJĄ
1. Jak mogę skomentować artykuł?
Artykuł można skomentować klikając przycisk „Skomentuj” poniżej czytanego artykułu. Będzie Pani mogła następnie zgłosić komentarz do tego tekstu. Jeśli komentarz zostanie zaakceptowany, redakcja zamieści go wraz z Pani imieniem, nazwiskiem i miastem zamieszkania pod tym tekstem.

Do publikacji wybieramy najwartościowsze komentarze naszych czytelniczek. Zapraszamy do wysyłania komentarzy!
Zwiń
2. Jak mogę napisać list?
List do redakcji można napisać korzystając ze strony Kontakt, wysyłając list na adres info@troskliwapielegnacja.pl lub bezpośrednio z poziomu działu Listy.

W dziale tym publikujemy najciekawsze listy naszych czytelniczek, które nagradzamy miłymi upominkami.

Zachęcamy do wysyłania listów!
Zwiń
ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
1. Jakie materiały mogę zamówić?
Będąc w Programie Troskliwa Pielęgnacja otrzymuje Pani dwa rodzaje materiałów – dla Pani oraz dla mamy. Szczegółowy spis materiałów, takich jak treści merytoryczne, próbki, ulotki, karty instruktażowe, a nawet fartuszek i wizytówki przydatne w codziennej pracy znajdują się na stronie Materiały.
Zwiń
2. Jak mogę zamówić materiały?
Materiały można zamówić po zalogowaniu się ze strony Materiały. Można również zapoznać się z materiałami jakie wysyłamy do uczestniczek Programu. Są to zarówno materiały merytoryczne dla Ciebie jak i materiały dla mam.
Zwiń
3. Gdzie mogę znaleźć historię zamówień?
Historię i status swoich zamówień można znaleźć wchodząc po zalogowaniu w dział Moje Konto i klikając zakładkę Moje Zamówienia Znajdzie tam Pani numery, statusy i szczegóły zamówień.
Zwiń
X
idź do ankiety
X



W serwisie używamy plików cookies w celu dostosowania go do potrzeb użytkowników oraz
zbierania statystyk. Jeśli nie chcą Państwo, aby były one zapisywane na dysku, należy zmienić
ustawienia przeglądarki.

Więcej informacji o plikach cookies w polityce prywatności.